Projecten - Instellingen

In het menu bovenin vind je het menu-item Projecten.

In Projecten zijn álle projecten zichtbaar en kan een nieuw project worden toegevoegd. Wanneer we verder zijn ingezoomd op een specifiek project zijn er voor dit project verschillende menu-items zichtbaar en in te vullen. In dit artikel gaan we verder in op het menu-item Instellingen.

LET OP! De projectinstellingen zijn enkel beschikbaar wanneer je toegang hebt om het gehele project in te zien en/of te wijzigen.

Indien je voor het eerst in het menu-item Projecten - Instellingen bent, dan zal deze pagina deels leeg zijn. Projectinstellingen moeten eerst worden toegevoegd.

In dit artikel


Algemeen

Via het menu-item Algemeen kun je projectgegevens en de projectstatus inzien en waar gewenst wijzigen.

LET OP! De projectinstellingen zijn enkel beschikbaar wanneer je toegang hebt om het gehele project in te zien en/of te wijzigen.

1
Klik op Instellingen en Algemeen.
2

Hier zie je de items Projectgegevens en de Status van het project. Wanneer gewenst kunnen hier de projectgegevens en de projectstatus gewijzigd worden.

3
Klik op Opslaan linksboven op de pagina als je wijzigingen hebt aangebracht.

De verplicht in te vullen velden worden aangegeven met een *. Als een verplicht veld is ingevuld, dan volgt er een groen vinkje in het veld.

Als een verplicht veld nog niet is ingevuld, dan kent het veld een rode omlijning en een rood kruisje in het veld.


Personalisatie

Via het menu-item Personalisatie kun je een logo en een kleur kiezen voor op de bewoners- of omgevingspagina. Daarnaast kies je hier welk briefpapier je voor dit project wilt gebruiken.

LET OP! De projectinstellingen zijn enkel beschikbaar wanneer je toegang hebt om het gehele project in te zien en/of te wijzigen.

1
Klik op Instellingen en Personalisatie.
2
Hier zie je de items Huisstijl, Welkomstboodschap, Briefpapier en Enveloppe. Hetgeen er wordt gekozen en opgeslagen in Personalisatie, wordt zichtbaar op de bewoners- of omgevingspagina.
  • Huisstijl: kies hier een logo en een hoofdkleur te gebruiken voor dit project en zichtbaar op de bewoners- of omgevingspagina. Een logo kan worden geselecteerd uit de Media, maar kan hier ook worden geüpload. 
  • Welkomstboodschap: plaats hier een boodschap voor op de bewoners- of omgevingspagina. 
  • Briefpapier: selecteer hier het briefpapier dat je wenst te gebruiken voor dit project. Het briefpapier dat kan worden geselecteerd wordt opgehaald uit de bibliotheek.
  • Enveloppe: selecteer hier de enveloppe waarin correspondentie wordt verstuurd als je in dit project kiest voor versturen van brieven via Cobee. De enveloppe die kan worden geselecteerd wordt opgehaald uit de bibliotheek.
  • E-mail afzender: geef hier je mailadres op waarmee je wilt communiceren. Neem contact op met ons als je hier gebruik van wilt maken.
3
Klik op Opslaan linksboven op de pagina.

De verplicht in te vullen velden worden aangegeven met een *. Als een verplicht veld is ingevuld, dan volgt er een groen vinkje in het veld.

Als een verplicht veld nog niet is ingevuld, dan kent het veld een rode omlijning en een rood kruisje in het veld.


Modules

Via het menu-item Modules kun je pagina's en functies van de bewoners- of omgevingspagina aan- en/of uitzetten.

LET OP! De projectinstellingen zijn enkel beschikbaar wanneer je toegang hebt om het gehele project in te zien en/of te wijzigen.

1

Klik op Instellingen en Modules.

2

Klik de modules aan of uit om te bepalen of je deze modules wilt gebruiken voor dit project en/of wilt weergeven op de bewoners- of omgevingspagina.

  • Aan: Module wordt weergegeven onder het menu-item Modules en kan worden ingevuld. De module wordt zichtbaar op de bewoners- of omgevingspagina als deze module inhoud kent. 
  • Uit: Module wordt niet weergegeven onder het menu-item Modules en kan dus niet worden ingevuld.De module is niet zichtbaar op de bewoners- of omgevingspagina. 
3
Klik op Opslaan linksboven op de pagina.

Gebruikers

Via het menu-item Gebruikers kun je accounts/gebruikers toevoegen aan een project.

LET OP! De projectinstellingen zijn enkel beschikbaar wanneer je toegang hebt om het gehele project in te zien en/of te wijzigen.

1

Klik op Instellingen en Gebruikers.

2

Klik op de knop + Toevoegen linksboven op de pagina.

3
Selecteer een Gebruiker en wijzig eventueel de rechten van deze gebruiker.

Transacties

Via het menu-item Transacties kun je al je transacties vinden per maand.

LET OP! De projectinstellingen zijn enkel beschikbaar wanneer je toegang hebt om het gehele project in te zien en/of te wijzigen.

Alle transacties kan je terugvinden per maand. Daarnaast kan je filteren op datum, type, aantal en prijs.